KRETA

Halla alla blekisar dar hemma! har just nu atit lunch sa tog en paus fran solen och kolla allt jag missar dar hemma hehe
har de de jatteskont har nere och vi har fetaste hotellrummet med 2 balkonger o allt hihi :D har badat over 20 ganger redan for de ar sa sjukt varmt har, har naturligtvis brant sonder mig som fan pa axlar och armar men imorgon ar de nog battre :D
idag fyller morfar ar, grattis igen varldens basta morfar ♥ ska upp pa berget som ligger en bit bort fran hotellet och ata dar sen :)
saknar min alskling sjukt mycket, speciellt nar man ser alla andra par som ar har tillsammans da suger de annu mer :( men snart ar jag hemma igen hos min man och da hoppas jag att jag slipper va den bleka av oss haha ;D nej nu ska jag ut i solen igen och ta nagra mer dopp i havet, hoppas de blaser och regnar massa pa er dar hemma haha


finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Saknar dig med älskling :(

Haha vi får väll se vem som är den bleka av oss ;) kollade mig igår kväll i spegeln och såg knappt att jag stod där ;) puss på dig <3

2012-05-08 @ 21:04:06
Postat av: D

Ring mig när du ser detta puss

2012-05-10 @ 19:33:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0