ONSDAG 120523

Har 20 månader med min man idag, vi hann mysa lite idag även om de va på en vardag hehe
Drömde inte om den läskiga figuren inatt som tur var så sov som en ängel, hon kommer väl tillbaka inatt bara för att jag sa de nu..
va hos Daniel på dagen först och vi gick en sväng på torget och sen chilla hemma hos han :) sen drog vi till gymmet och nu ska min tränare ge mig ett schema jag ska följa till i juli hihi tränar tydligen helt fel enligt han :O tyckte själv att jag va jätteduktig idag fast lite nytta måste de ju ändå göra ;)
Sitter ute på altanen och vill knappt gå in för de är ju nu man kan vara ute, min kropp klarar inte av när de blir för varmt som de är nu på dagarna då man inte kan slänga sig i ett hav så fort man blir varm så jag får passa på nu när de är lagom hehe


Finaste ❤


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0