Och så va de söndag igen.

Helgerna går för fort. Speciellt denna som spenderades 40 timmar i sängen ungefär och resten av timmarna i en påse/toa. Åkte på magsjukan som barnen på jobbet har haft de senaste veckorna.. Fy fan va hemskt de är, man känner sig så hjälplös och liten.. Glad att de är över nu iaf, har ätit minimalt denna helgen så har redan gått ner flera kilon, något bra gav den med sig!
Skulle firat min bästa väns efterlängtade 18 års dag i fredags med men hann vara där en timme innan de va kört för mig :(
Min mage har börjat prata, så fort den har fått i sig en smula mat så låter den som om den vänder ut och in på sig, så helt frisk kanske jag inte är än. Blir iaf jobb imorgon och måndagens höjdpunkt, ZUMBA :D

Mina naglar i fredags, blev sjukt nöjd men efter några timmar va de redan förstörda :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0