Aldrig varit så skönt med en måndag som idag!

Skönt att helgen är över. Lördags låg jag i sängen till halv åtta på kvällen. Gick på bio med min man vid elva och vi såg en skräckis som va sjukt äcklig med andar och skit!! Igår gick jag en sväng på stan och fixade de mesta till resan, växla pengar, köpte Solhatt och strandväska. Vi har börjat packa resväskan nu och den är redan halvfull efter handdukar, underkläder och strandväskan?!? Ser ut som att vi behöver ha 2 väskor ändå.. Eller så knör vi ner för vi ska typ slänga hälften av grejerna där nere sen ;)
Idag är de en lugn och skön dag på jobbet, har inskolning efter lunch sen så de ska bli spännande :)
Slutar fyra idag så efter jobbet åker jag till gymmet och kör zumba, bästa sättet att starta veckan på :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0