Sytt 2 stygn đŸ˜±

Har precis kommit hem frÄn vÄrdcentralen, har tagit bort en leverflÀck som har suttit pÄ höften/magen. Lipa som en lipsil nÀr jag hör lÀkaren sÀga: vi kan nog ta den med en sax. Aaaaah fick panikÄngest och började grina direkt. Men tog mig i kragen och lÀt dom ta bort den, jag Àr ju ÀndÄ 21 nu... NÀr han hade sytt första stygnet kÀnde jag att de sved till sÄ dom tog ytterligare lite mer bedövning, ÄÄh JAAA va bra tÀnkte jag eftersom att jag har sÄ lÀtt för sprutor..
Nu Àr de iaf gjort och jag Àr som en 86 Äring i kroppen nu, vÄgar knappt röra mig IFALL jag skulle kÀnna nÄgot, jag vet jag Àr sÄÄÄ mesig. Skulle frÄgat om 2 leverflÀckar till som jag glömde sist men kÀnde de efter att "nej men dem Àr de ingen fara med", vill inte gÄ igenom skiten en gÄng till. FÄr rÀcka för i dagen ;)

Om en liten stund ska vi Äka hem till mamma och pappa, ska köpa med lite milkshake pÄ vÀgen för de Àr ju sÄ lÄngt hem till dem, tar en kvart typ ;)


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tÀnkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg dÀr du har chansen att bli lÀnkad inför mina 200-600 unika lÀsare dag:)

SÄ passa pÄ att gÄ in och ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/veckans-blogg_28.html
Om du inte gillar sÄdana hÀr kommentarer eller redan fÄtt en liknande sÄ ber jag om ursÀkt och hoppas du fÄr en underbar dag:)

2013-08-01 @ 15:43:01
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0