12/12

idag har jag och Daniel varit förlovade i 1 år, helt sjukt att vi redan har haft ringarna på oss i ett helt år!!! Är så lycklig just nu och jag hoppas jag alltid får vara det med dig mitt hjärta ❤
Sitter råförkyld i soffan och kollar på lelias söta jul och snart börjar jul med Ernst, riktig tv kväll men Daniel är ju inte lika nöjd som jag är haha 
Orkar inte göra något speciellt idag eftersom att jag mår dåligt men mysmiddag orkade jag och fick en fin bukett med röda rosor som gjorde mig lite friskare hehe :D
Imorgon är det lucia och då ska vi fira i kyrkan med alla barn och föräldrar, kommer bli väldigt mycke folk så ska strax ta en dunderkur och sen krypa ner i sängen, har varken lust eller tid till att vara sjuk!! 





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0