Annandag jul

imorgon är det fredag, har varit ledig i en vecka redan?!!?! 
Nu är vi hemma igen och känns väldigt konstigt att inte krypa ner i min gamla lilla säng i mitt rum och höra mamma/pappa/Tobbe/Ture.. 
Får åka dit och sova över snart igen, alltid så mysigt att vara i vårat andra hem ;)
Jag och mamma va på torget en sväng idag och hoppades på att fynda något men nej, vi fick mer panik av alla människor som knödde och fy fan va många som lukta svett!!
Åkte ner till kungs sen hela familjen wohoo va flera år sen vi gjorde de sist haha
Där hitta jag iaf 2 linnen, present och primeboots kräm :)
Imorgon träffar jag pappa igen för han ska med mig till sjukhuset, ska dit halv nio så ska försöka sova snart. Usch dom ska sticka mig och sätta en stor nål i min lilla arm uhuu :'( men hoppas att detta är sista grejer som hjälper dom att se vad de är för jävla bula jag har!! 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0