Juldagen

Har börjat vända på dygnet nu och är vaken halva nätterna.. Haha idag vakna vi kl 12 och de va väldigt längesen vi gjorde de!! Känns att man har ledigt nu :) 
Idag va vi hemma hos mormor och morfar med hela släkten, va så mysigt!!! Även mina kusiner från Tranås kom ner idag och de skulle dom egentligen inte från början så va mysigt att vi va tillsammans allihopa även denna julen :) älskar min familj och släkt jättemycke, är så kul när vi träffas för även om de skiljer 18 år mellan mig och Elin (jag är äldst av alla kusiner och Elin minst) så har vi roligt tillsammans och LEKER!! Idag lekte vi kurragömma, vinkgömme, frågesport, pingis och dockor ;) fick skattkarta idag oxå :D
Blev även julklappar idag med och julklappsleken :D jag fick den paketen jag hade köpt hehe och de va flera stycken som fick de dom själva köpte haha'
Nu ska jag försöka sova, men inte till tolv imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0