Mitt vanliga jag igen

Ja nu är jag ju då sjuk igen.. Har inte varit frisk en hel månad sedan juni eller juli förra året.. Och vissa månader har jag hunnit vara sjuk 2 gånger dessutom!!
Lagom att jag blir sjuk just nu för om 3 timmar ska vi hämta kärran för då går de stora flyttlasset till våran nya EGNA lägenhet ;)
Har hela lägenheten nerpackad nu, skulle laga nudlar förut och då fick jag packa upp de ur kartonger och ikeapåsarna, tackar förresten den människan som uppfann ikeapåsar❤❤❤❤❤ va skulle vi gjort utom dom 😱
Kommer bli tråkigt att lämna denna fina lägenheten i johanneberg men de blir bättre i den nya då den är våran och sedan är de ett plus att den är väääldigt mysig ;) dessutom har vi två våningar hehe :D och för att göra de ännu lättare att flytta så är denna lägenheten som vi har bott i nu är fuktskadad (inte vi som gjort de utan har varit de en tid tillbaka, så att ingen tror något nu hehe) i vardagsrummet!?!?!!!! Så slipper alla hantverkare som ska vara här och fixa i veckor, dom ringde förresten på kl 8 imorse. 6 stycken behövdes de tydligen för alla kom in och kolla.

Ååh idag ska vi hämta hem våran underbara soffa, som vi har längtat efter dig!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0