Onsdag

Sola och bada, de är va jag har de gjort de senaste 2 dagarna. Ute i lygnevi, världens bästa badställe i Sverige helt klart!!
I söndags träffade jag saknade Amanda, vi satt på ett café på avenyn i över 4 timmar och de va inte tyst en minut, haha vi hade en del att prata om ;)
Är så stolt över mig själv, Daniel har fått med mig ut på springturer istället för att gå och jag fixar samma tempo som han :D igår va vi först ute på morgonen och sprang, sen igårkväll fick vi ett ryck och åkte ut till delsjön och sprang runt den, va 7.5 km lång så sammanlagt sprang vi 9 km igårkväll, asbra :D men vi hade lite panik kan jag ju säga.
Vi kom dit kvart över nio ungefär, va massa människor och vi chansade och gick bara för kartan gav oss ingenting. Efter någon km hitta vi en skylt där de stod "stora delsjön runt"
JA den tar vi tänkte vi och började springa. Går rätt bra i början, men aah sen vände de. Min ljumske börja göra ont så fick varva med att springa och gå. När vi är i en uppförsbacke och ljumsken värker mer än innan så ser jag ju en orm precis vid fötterna på mig. Daniel springer på som fan och jag kommer efter i panik!
Efter de gick de bra en bit men sen känner vi oss väldigt ensamma, har knappt mött en ändå människa på 20 min.. Min mobil ringer och jag hade den i en ficka på armen och ber Daniel ta upp den åt mig. Smart jag är kollar jag mot fickan när han drar så han boxar till mig på näsan så jag börjar grina, aah de gör ju så ont!!
Sen efter ytterligare 15 min har vi fortfarande inte mött någon och nu började de skymma, paniken kommer i mig iaf för har ont så kan knappt springa längre.
Är helt plötsligt vid motorvägen, WTF?!? Börjar springa ändå för nu är något galet tänkte vi. De blir mörkt väldigt fort och sen ser vi äntligen slingan med elljusspåret, aaaah vi är snart framme tänkte vi. Svänger av åt höger för de va därifrån vi hade bilen. Går ju då fel för de va nästa höger vet vi nu i efterhand. Så får springa över en åker och där sprang jag för hellre ont i ljumsken än att se en till orm!!
Ser efter en stund Lisebergs camping och vet att vi äntligen är 5 min från bilen bara.
Kommer fram tjugo över tio och där står våran lilla polo helt själv haha
Första och sista gången vi går den jävla rundan efter kl åtta!! Annars va den perfekt :D

Nu ska jag slänga i mig frukost sen in till gymmet, power och Zumba ska jag köra sen ska jag träffa mamma :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0