Semester nere i Varberg

Är kvar här nere i Varberg hos mormor och morfar, igår kom även mina kusiner hit och sov en natt så inatt sov Gustav med oss ute i lillstugan :) de blev en hel del spring igår och vi spelade fotboll och hjulade, om de känns i kroppen idag?! Eeeh ja! Har sträckt hela höger baklår något hemskt och de gör jag väldigt lätt så va dumt av mig att börja hjula innan jag va varm.Tiden går så fort så håller inte riktigt koll på dagarna, men ska försöka rappla upp vad som har hänt de senaste dagarna :) i tisdags åkte vi över till Danmark med min familj och mormor och morfar. Gick i helsingør först och åkte sedan till stranden påväg mot köpenhamn, ångrar så att vi inte hade med bikini för de va varm och skönt i vattnet! På stranden fikade vi, kastade mackor och plocka fina stenar sen åkte vi till bakken :D va 3 år sen vi va där sist och då va jag sjuk så hade ju en del att ta igen haha! vi blev som barn igen och åkte tills vi mådde illa! kom hem runt 2 tiden på natten så dagen efter (onsdag) sov vi nästan bort, mamma, pappa och tobbe skulle hem på kvällen så innan de passade vi på att åka ner till ullared, va inte alls farligt mycke folk för att vara högsäsong där nere så hann kolla en hel del :) igår va jag och Daniel inne i Varberg och gick på stan, mötte upp mina kusiner och åt glass tillsammans :) firade sedan min morbror här på landet igår för han fyllde år :)

De är i stort sett allt som hänt, idag vill jag bara ta de lugnt och sola! Så ska ta och väcka min lilla sömntuta nu ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0