Inflammation

Va på våran nya vårdcentral idag och kollade upp (ännu en gång) varför de hugger till i min kropp när jag andas för då får jag svårt att andas i flera minuter och måste ta små korta andetag. Idag fick jag äntligen reda på varför, jag har överansträngt musklerna vid revbenen på vänster sida och har fått en rejäl inflammation eller bristning i muskeln som hon kalla de. så det är när jag har använt dom musklerna som de hugger till sådär. Så ingen styrketräning på 1-2 veckor plus att jag ska ta tabletter mot smärtorna. Som TUR är så får jag konditionsträna, hade dött om jag inte hade fått träna alls!
Iallafall, den nya vårdcentralen som jag är skriven på är grym om man jämför med Kungsbackas! Så mycke "hjälp" som jag har fått i Kba på 10 år fick jag på en kvart i kållered, de ni!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0