Och så va de måndag igen!

De går för fort! Snart är man ju typ 40.. Så härligt med detta väder, har varit i skogen med barnen idag och nu ska vi va ute tills alla går hem, underbart! Och i eftermiddag/ikväll ska jag och älsklingen träna ute, han ska hjälpa mig har han lovat så de längtar jag till :D
Har haft en jättebra helg, student i fredags hos Emelie, träffade bästis i lördags och på kvällen bio med mannen och igår blev de lite shopping, hittat studentpresent till Tobbe som tar studenten på onsdag och en klänning som jag ska ha då. Åt även en av de goaste pizzorna igår, ligger i utby vi Partille och de hade en bra grejer att man kunde beställa 3 olika storlekar på pizzor, tycker jag är väldigt bra då jag aldrig äter en hel pizza själv :)


Haha detta är bra jobbat ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0