Ont i magen

Har haft en jättebra helg som redan är slut. I fredags åkte jag hem till mamma och pappa efter jobbet för vi skulle sova där en natt :) jag, mamma och mormor åkte till jul på tjolöholm som vi alltid gör och de va jättemysigt, skulle dock varit mer julmusik ;) 
Pappa va en ängel och bytte äntligen till vinterdäck ( tur för nu är de minusgrader ute och redan frost på bilen!)
På lördagen blev Paula (min bil alltså) ännu finare och redo för vinter för vi gjorde henne ren och fin både invändigt och utvändigt ( okej pappa tvättade henne men insidan fick jag och Daniel iaf ta hehe )
Idag åkte vi på en liten roadtrip som råkade bli Ullared hö hö 
Hämtade upp Tobbe påvägen hem och så gjorde vi en smarrig kebabtårta som blev jättebra, Tobbe blev överlycklig som fick 2 byttor med tårta till jobbet haha :D
Hade sedan myskväll framför film och solsidan så avslutade helgen på bästa sätt :D

Våran Goa kebabtårta!!!


Imorgon blir de en kort arbetsdag då jag ska på ultraljud och kolla upp en knöl, har kunnat koppla bort detta jättebra ett tag men just nu har jag ont i magen och kan inte alls slappa av, vill egentligen att jag ska vara där nu så jag får veta men samtidigt vill jag inte dit alls, usch va sånt här är jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Alice Olsson

ni tog efter våran tårta ;) kul att ni gillade den! <3

2013-11-28 @ 09:34:10
URL: http://nattstad.se/alice0lsson

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0