Försvarsmakten

När jag åkte hem från jobbet förut kom de en reklam som jag aldrig hade hört innan, dom sa att hamnen i gbg va avspärrad för några hade hittat en mina där så man fick inte vara nära de området och bodde man nära skulle man hålla sig inomhus, abooooooo tänkte jag då kan jag inte träna idag 😩 sen förstår jag att de är en jävla reklam från försvarsmakten......... Så allt va som de skulle ändå hehe men fick lite panik först!! 
Sitter i soffan och kollar hela Sverige bakar, är sååå trött så om en stund ska jag lägga mig :) fredag imorgon och de är så skönt :D 
Har hunnit med en hel del idag, slutade jobbet två så jag hann städa av här hemma innan träningen började, körde dubbelpass idag så imorgon hoppas jag att jag har träningsvärk ;) sen handla jag mat påvägen hem så kylen är fylld inför helgen! 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0