Heeeeelg

Ösregnar ute och de är perfekt just nu, blir bara ännu mysigare och imorgon behöver vi inte gå ut på hela dagen om de skulle vara så, ska äntligen ha fixardag här hemma :D vill ha allt i ordning och reda men just nu är de huller om buller så längtar tills jag vaknar imorgon ;) he he 

Har haft fredagsmys med min man precis som man ska ha de, med idol, cola och goooodis!! Har även bytt lite tjänster så min rygg och mina fötter mår prima :D
Nu ska vi strax sova så vi har massa energi imorgon, vill få klart allt och slippa tänka på vad som behövs göras hela tiden. Dock blir de kaos om vi behöver åka och köpa något eftersom att de är lönehelg.... Vill helst slippa det! 

Haha ja känner igen mig en aning va



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0