Lycka

Ååh känns så grymt i kroppen efter ett pass på gymmet med Nina! Låren skakar och ryggen värker, underbar känsla! Har saknat träningen så mycke när jag har varit sjuk så nu ska jag hålla mig frisk så att jag kan köra på på riktigt igen :D
Fredag imorgon och jag kan hålla med min sambo att torsdagen är den bästa dagen i veckan, då man har bästa dagen på jobbet imorgon och en hel ledig helg framför sig. Oftast har man tränat under veckan och då känns de ännu bättre när man kan ha fredags/lördagsmys utan dåligt samvete ;) 
Denna helgen ska jag träna och vara i Kungsbacka :) tyvärr så ska danne jobba så kommer inte ha mycke tid tillsammans, de är på helgerna som vi brukar ha tid med varandra så denna veckan kommer vi knappt ha sett varandra :( 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0