Tisdag 18/2

Asså nu har jag varit seg i 2 dagar, har ändå sovit en timme mer inatt än vad jag brukar/behöver. Har ont i hela kroppen så undrar om de är någon förkylning på g, håller tummar och tår att se inte blir något mer än detta.

När jag körde hem förut så va de en idiot som blinka med helljus en lång bit så tänkte att antingen är de poliskontroll eller så är de något djur vid vägen, mycke riktigt så är de poliskontroll! Så bra att dom står här (står precis vid våran lägenhet) för så sakta som bilarna kör nu gör dom aldrig annars, brukar dåna när dårarna kör förbi. Haha dom trodde nog jag blev rädd och fegsvängde för våran parkering är precis innan där dom brukar stå ;) 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0