Fredag 24/1

Vilken bra fredag jag har haft, en lång fredag kan man verkligen kalla det! Är så trött så att jag är för trött för att sova nu så helt plötsligt har jag extra energi..
Stängde på jobbet idag och sen körde jag racer till min fina vän Nicolina och hennes Emil för att ha myskväll :D första gången jag såg deras lägenhet oxå och oj va fin den är, om jag är avis!! 
vi lagade mat och kollade på en film som jag tror hette My best friends baby, bra film men va inte alls beredda på slutet :)
Sen på hemvägen hämtade jag upp min bror och hans kompis i stan och körde dom till kba, sen hem en timme och sen in i stan igen för att hämta Daniel, så nu är alla äntligen hemma och redo för att sova egentligen :) 
Va lite nervös först att jag skulle få somna själv för har aldrig i hela mitt liv sovit ensam hemma men de blev inte så inatt, skönt de :D 


Tack för ikväll min bästa vän ❤





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0