Måndag 13/1

Och så va de måndag igen, med massa minus!! Har glömt hur kallt de faktiskt är haha fy fan vad stel jag känner mig ute! Längtar efter termobyxorna, nästan så jag vill ha på mig dom på morgonen. 
Haft en skön och lugn helg, förutom att jag hade världens tuffaste pt pass med Nina i lördags, har blåmärken på 5 ställen på kroppen och de är inte de värsta,fick avbryta dom sista minuterna och springa och spy!!! Har aldrig hänt innan så nu vet jag vad min kropp går för haha, ska inte hända igen.
har även en kota i ryggraden som har svullnat upp, känns läskigt när de handlar om ryggen tycker jag! 

Och vi har fått bort julen och storstädat hela lägenheten nu i helgen, min bror kom på lördagsnatten och sov hos oss,  igår va vi hos mamma och pappa på fika :) enda minuset denna helgen förutom minusgraderna ute HEHE så har jag knappt sovit för jag har ont hur jag än ligger så är trött som ett as, blir tidiga kvällar hela veckan :) 

Bildbevis på ett av blåmärkena, här på höften 💪 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0