chill måndag

nu när jag fick skriva av mig lite så ska jag skriva om något annat. okej, efter skolan så drog jag hem och duschade, fy fan va gympan va jobbig idag va :O trodde jag skulle dö och imorgon kommer jag ha sån träningsvärk va! iaf, sen tog jag bussen för att möta upp nicoline vid kungsmässan. va svinkallt ute så typ småsprang. sen gick vi runt där och kollade lite efter julklappar, hittade 2 faktiskt :D sen åkte vi till emblas julshow ( nicos lillasyrra) och dom va så söta :D sen gick jag hem och va lagom hemma till ullared!!! fan vad jag älskar mattias va, så jäkla skön haha! nu ska jag gå ner och plugga lite ( tror jag ens på det själv?) sen sova! imrogon blir det nog en chill dag i skolan, får hoppas på det iallafall! todels ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0