IDOL 20091204

okej, ska ta allt från början.

vi åkte in och det va massa folk i scandinavium, ( nehee ) onödig mening, menmen. så kom vi in till scenen och vi ahde fått kanonplatser, va ca 40 m från scenen, bara det att vi hade en stolpe framför scenen så ibland såg vi itne idolerna menmen. så satt vi där och börjar ta lite kort och sånt. så runt kvar i åtta så kommer idolerna och juryn ut och allt blir helt till sig, skriker som galninger ( även vi ) sen drog det igång, så jävla grymt va det! assa känns och sitta där när alla skriker och jihde står några meter nedanför oss, ooh. så i pauserna så sjung de idoler som åkt ut innan, mariette, eddie, reza och rabih. och sen i pausen vid halv tio till tjugo över så gick vi ut för att ringa, gå på toa och köpa dricka o lite sånt så helt plötsligt skriker alla till. då går juryn och några idol upp till vip och vi missa dom... sen när vi står i kön till drickan så skriker malin till och säger att eddie och rabih kommer mot oss. jag ser dom inte och kollar som en galning och sen när dom är en meter ifrån oss så ser jag dom och vi blev helt chockade, så jäkla snygg rabih va! fast han hade ju inte lite smink!!!!! sen när dom går förbi blev det bara 10 cm mellan typ, hahahaha, vi stod och bara råstirra på dom, haha. sen börjar det igen och när dom roppar att calle är den som går vidare till final så skrek jag & malin oss hesa nästan, fan va glad jag blev :D har filmat samtidigt så det ska ni få se snart ;) jag filmade rätt mycket så jag tänkte att jag lägger ut ett klipp per dag ungefär så ni hinner kolla :D sen när idol va slut så stannade vi kvar lite på eftersnacket ända fram till dom körde ut oss -.- daniel da silva va även där och han skrev autografer osv. men vi ville bara ha jihde eller lite bagge hehe :D sen gick vi och det va en av de bästa kvällarna i mitt liv, seriöst! 

väntar på bussen in till gbg :) scenen JIHDE så jäkla snygg! 

eddie  

daniel da silva andreas carlsson och hans vita tänder! westlife

och massa mer bilder men nu hinner jag inte lägga ut mer, ska fixa lite andra saker :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0