SÖNDAG 131209

var är tvn ? haha, malin, jag hann först :D igår hade vi sjukt kul som vanligt, vi kollade självklart på robinson, lite synd att inte simon är med längre menmen. sen fixade våra ubersnygga familjer på sims :D haha. sen när dom åkte hem ( soo saaad! ) så spelade jag vidare och kom inte i säng förän halv fyra, haha så idag e ja jättetrött men ska bara ta det lugnt ändå :) ska snart fixa de sista julkorten med mammi och sen blir det nog tv ikväll bara. hoppas ni har haft en bra helg, det har iaf jag! todels ♥



hahahahaha, vart är tvn? :D


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHHA , fan ta dig! jag orkade inte när jag kom hem och har inte hunnit idag , men du - en fråga:

vart e TVn?

mohaha , så jävla kul. Men vi går på jul på liseberg på söndag då ? :) puss

hade skit kul som vanligt med dig , installerat sims nu HEHE

2009-12-13 @ 21:48:09
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0