svinkallt

fasiken va kallt det är ute :O det är ju 23 minus ute (nästan) kom hem för en timme sen från felicia, båda va lika trött så det blev att vi dega i soffan och åt som vanligt, sen tog jag bussen, mötte nico en snabbis och nu fick jag precis paket. vi gör det som tradition,hade ett litet paket från 1 december till julafton men har nu adventspaket så att det blir något annat än små sudd och pennor osv. så blev det idag istället för i söndags och nu idag då så fick jag ett armband, älskar det redan, haha :D kommer bild sen. och snart ska jag göra lite psykologi och svenska men svenskan e så jäkla svår, ska skriva ett referat och den texten vi har är inte den lättaste! sen ikväll komemr ju dh som vanligt, det är höjdpunkten på tisdagar, hatar dom förutom dh då. sen börjar ju dethär, jag ska bli stjärna. hade velat kolla på de menmen, inget går före dh ^^


 

och på bkflektionen förut så hade vi samling på våra redovisningar och då satt alla i en ring. och så tar eva (vår lärare) på sig en keps och det va det roligaste jag sett, sen när vi hade lugnt ner oss, nä då vänder hon på den och det såg ju ännu roligare ut, hahaha, och då när vi va som tröttas så va det skitkul, hahaha!

och idag har även amanda skaffat blogg, yeey :D alla har bloggar, yeey!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0