TISDAG 28 april

tjodelo.

idag ska jag hämta modellbilderna på model lab i göteborg, wohoo. hoppas att de blev okej bilder!
och idag hade vi sovmorgon till tjugo i tolv, hur gött va inte det då!! och har bara en lektion kvar nu, då det blir matte som e helt okej. sen ska jag träffa fillan för att lämna några fula glasögon som hon ska ha på sitt skojfoto och sen tåget till göteborg. och då ska jag åka själv, det hatar jag . och jag ska gå igenom nordstan som jag aldrig varit i ensam så kommer antagligen gå vilse! lite rädd för det. ioch förut så tappade jag min mobil i marken så nu dampar den oxå, då blir jag ju inte mindre lättade precis, tänk om den slutar fungera helt när jag e ensam i göteborg :O panik'! aja, nu m´åste vi tillbaka,



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0