gonatt eller ?

fasiken hur trött kan man va?! vi va inne i stan i typ 2 timmar och sen va jag död. på pendeln hem satt vi bara som 2 lik typ, haha :D och nu är man ju inte mycket piggare. hittade ett par skor i gbg, så nu har jag allt till nyår, wiie. ska in med amanda imorgon så då ska jag förbereda med massa panodil och varma kläder! skitkallt e det och dimmigt ? men ska bli kul att träffa amanda :) sist vi träffades va... förra veckan innan  julafton typ eller va det förrförra veckan på söndan? skit samma, för längesen iaf! nu ska jag försöka fixa bloggen, har verkligen tröttnat på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli kul imorgon gumman, var för längesen vi sågs! inte okej. <3

2009-12-30 @ 00:40:01
URL: http://justdanceamanda.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0