MÅNDAG 141209

todels!
sitter i grupprum med amanda nu, har precis haft redovisning och det gick bra, haha vi skulle skriva om en kris. vi skrev om bengt och inger och helt plötsligt berättar bengt att han har träffat en ny, han heter kurt. Den blev skitbra, haha. snart har vi redovisning igen fast vi ska bara lyssna dårå. sen har vi gympa och då har vi skivstång, kommer vara död sen! och sen slutar vi, har ingen kör idag, halleluja! så när jag kommer hem ska jag göra kalrt julkorten med mammi och sen plugga det sista innan lovet nu :)

och imorse så snöade det, jippi! jag trodde inte mamma först när hon sa det sen när jag gick upp så såg jag att det va vitt utanför och att det verkligen snöade, fatta vad glad jag blev! aja, bloggar mer sen, pussar

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0