ONSDAG 25 februari

Tjodelo.

idag är jag jävligt sur, det är inte min dag idag! först så va de skolan som va okej. sen skulle jag och mamma till kungsmässan för min klocka funkar ju inte. och just nu hatar jag guldfynd i kungsbacka! HANDLA INTE DÄR! dom e störda!och sen skulle jag köpa pluppar till mina hörlurar på siba för har tappat en men självklart hade dom inte det där -.- och igår somna jag så kunde inte blogga igår när jag kom hem^^ igår va det ju semladan och klart man käka en sån då. sen idag fick vi semla på jacobs lektion, så nu e man inte sugen på grädde och madelmassa mer! idag skulle jag och emma egentligen på hockey men den blev inställd :/ synd det! nu dampar datan som inte heller e okej idag, så jag får antagligen sova eller något supertråkigt, ingenting fungerar för mig idag! puss.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0