SÖNDAG 291109

tjodelo!

första advent idag, yeey! i helgen har jag varit i varberg. har bakat pepparkakor och i fredas blev det ju ullared, hittade rätt mycket bra saker men, fasiken va mycket folk det va :O men hann ändå kolla på det jag skulle, glömde bara en sak som jag kom på när vi ahde betalat efter de enormt långa köerna så då sket jag i de. sen kom vi tillbaka i varberg och kollade idol. idol kommer ju till göteborg nu på fredag och det kan hända att jag har 2 biljetter dit då :D får reda på det senare idag och jag hoppas verkligen det! Då ska jag och malin gå, fatta och se JIDHE live, hehe :D så just nu håller jag tummarna för biljetterna! och såg även robinson igår, jag hejar helt klart på de blå laget som dock förlorade igår.. menmen. idag ska jag plugga lite, ta det lugnt och senare kommer nico :)

hoppas ni haft en bra helg ♥

   
   
   





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0