det gör ont, så jävla fucking ont.

jag kan knappt andas, varje gång jag andas in lite för mycket luft hugger det till. jag har antagligen stressat för mycket och ätit alldeles för dålig, ingen frukost på hela veckan och ibland inte ens middag. hoppas det går över. har kännt det sedan igår men nu är det värre, det kom och gick igår men nu är det i varje andetag. mamma vill att jag ska åka ner till akuten men vill inte åka ner ensam, så farligt är det nog inte. det går nog över snart hoppas jag.

efter skolan gick jag till kungsmässan en stund och träffa nico. gick runt lite tills bussen kom och tog den hem.  sen kollade jag lite på föräldrafällan en film från när jag va typ 12 eller något. den är fortfarande bra,haha.  om typ en timme kommer jonas hit så innan det ska jag bara chilla, hoppas att smärtan går över, börjar snart kännas äckligt när man inte kan andas som vanligt. imorgon ska jag och amanda till liseberg, det stänger ju på söndag :'(  ♥

glöm inte att ringa och rösta på nicklas ikväll, han är först ut :D

btw, jag vill ha skolkatalogen nnnnnnuuuuu!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0