ONSDAG 211009

om exakt 6 månader, ett halvår då alltså så fyller jag 18!!!!!!! wiiieeee. hinner inte skriva så mycket, ska snart gå ner mot pendeln och träffa amanda i göteborg :) prakitken går skitbra, min handledare är sjuk så idag va det en vikare istället och då testar barnen alla gränser, kommer själv ihåg hur man va då,haha. så 4 barn fick sitta kvar 10 min för att dom va för stökiga på lektionen. 

igår träffade jag felicia och shoppade lite, kollade mest men hittade en fin tunika från bikbok, hinner inte lägga upp bild på den nu men det kommer. sen kom nico en stund och sen åkte jag och nico hem till mig och felicia hem till sig. har inte hunnit kolla andra avenyn än heller, tänkte kolla ikväll när jag kommer hem. det finns en så söt pojk på praktiken så jag vill ju äta upp han. okej, ni fattar vad jag menar. han skulle lägga sig tidigt idag för att orka med pusskalas imorgon och vem ska få alla pussar? jo, jag. haha, så jag får väl oxå hoppa i säng rätt tidigt så att jag orkar, haha okej det där lät ju inte bra märkte jag nu. och idag kallade han mig älskling haha söt! nej, nu blev det ju långt ändå :O nu ska jag börja gå neråt, hinner nog inte blogga ikväll. puusss♥


Kommentarer
Postat av: malin

hoho så sött :D

haha jag har vääääldigt mycket att berätta på lördag!

2009-10-21 @ 16:37:47
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/
Postat av: antonia.b

fan va fiint hår du har! :)

2009-10-23 @ 18:10:05
Postat av: gab

tack :)

2009-10-24 @ 11:19:08
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0