SÖNDAG 111009

jag va ju på sjukhuset igår ju, med att jag har ont när jag andas osv. doms a att det bara va en förkylning som skulle gå över av sig själv. jag har varit förkyld många gånger i mitt liv men aldrig haft så jäkla ont i bröstet som jag har nu. hatar kbavårdcentral, dom suger. som med min skada i ljumsken, "ta en panodil för du har bara träningsvärk." a tjena. nu när dom har rett ut det så hittar dom inte felet men dom vet att det verkligen inte är träningsvärk. om man läser till läkare så ska man ju för helvete inte ta den lättaste vägen och säga att man ska ta en tablett vad det än e. som min mamma hade en klump i halsen och det va för att hon va utbränd men då skulle hon också ta 2 panodil och vila. kyssmigiarsletwannabeläkareikungsbacka!

när jag kom hem från vårdcentralen tog jag tåget in för att träffa amanda och gå på liseberg som stänger idag. hade skitkul, som vanligt med amanda :) ♥ vi hann åka rätt mycket, va inte så mycket folk men fattar inte hur de kunde vara folk som åkte flumride, det mååste ju vara svinkallt att bli blöt och sen gå runt så i bara några plusgrader.

imorse vad möte med tramsgänget och det gick skitbra. kan hela låten nu och kläderna är redan fixade. liiite segt bara att gå upp halv nio! men jag överlevde, bara att lägga sig tidigt ikväll :) imorgon börjar praktiken, ska ha nicos lillasyster,haha ska bli kul!

idag ska jag vila mitt stackars hjärta. nico kanske kommer hit en stund, får se sen :) och malin lindèn har skaffat blogg igen, mitt liv e räddat haha! kolla den här <--------

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0