ONSDAG 210410

Godmorgon!
blev väckt av min fina familj med en väldigt vacker stämma imorse, sov för första gången på riktigt och hörde knappt halva sången :O förvånar mig att jag inte sov räv som jag brukar! fick massa fint och sen åkte mammi och pappi till jobbet. jag  och tobbe låg och kolalde på tv ett tag sen plinga det på dörren och där stod morfar med blommor och en paket :D han ska bort med jobbet idag så han kan inte vara med på kalaset sen, så det va gulligt av honom att komma förbi tycker jag :D nu ska jag fixa mitt hår som ser ut som ett skatbo och sen om en timme ungefär ska jag börja gå mot skolan, bara det inte börjar regna och hagla  OCH SNÖA som igår! just det ja, efter skola ska jag på linsträning så jag kan slippa glasögonen, wiiie! 

en födelsedag kan inte börja bättre ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0