SÖNDAG 290810

Hallå! ja lever och ja har klarat mig en heeeel dag utan att blogga :O trodde jag aldrig om mig själv så stolt e ja nu höhö(Y) kom hem för en stund sedan från släktträff i jönköping :D vet inte när ja hade så roligt sist eller jo men iaf! träffade massa syslingar som ja aldrig sett innan och annat skönt folk!
kom dit på fredagen och då grilla vi och bara hängde. va sjukt längesen man träffat alla och flera nya personer va också med :) på lördagen blev vi först väckta av otto och emil som sprang och banka på ALLA dörrar och de golvet på övervåningen knarra ju tillomed när en myra kröp så det gjorde de ju inte bättre! sen blev de lappleken och självklart va jag med i de vinnande laget :D sen gick vi poängpromenad och först när man läste frågorna tänke man men va i he.... haha sen klarna de lite när de va olika saker man skulle göra då svaren inte fanns än! ja va med på en fråga där de stod :vem går det först för! hahaha och daniel stod med på vem har längst! sen skulle ja spika i en spik i en träklump och den fråga daniel va med på va vem hade längst skosnöre... sen har vi spelat massa fotboll, att jag har träningsvärk eller. helt sjukt va otränad jag är :O
huset eller vandrahemmet låg precis vid sjön och de va perfekt och bada men va svinigt kallt så gjorde icke de! vet inte hur mycke getingar vi sett heller, va massa bo i huset och de va flera som blev stuckna,dock va inte ja en av dom som tur va. så idag blev vi inte väckta, tack för de! hann inte med mycket ida för skulle städat klart och packat innan tolv så blev bara frukost, packa och massa hejdåsnyft. fy fan va jobbigt ja tyckte det va va, när ja såg några gråta börja jag med och sen kunde ja ju inte sluta.. så i bilen påväg hem börja jag igen helt plötsligt från ingenstans! älskar verkligen min släkt och om ett år så är vi där igen, att ja längtar eller!
ska lägga in bilderna nu och lägger ut några här för har tagit runt 200 och det skulle ta 49836 timmar att fixa hit och det orkar jag verkligen inte nu.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0