TISDAG 160210

hej! har inte hunnit sitta vid datan förens nu. igår åkte jag ju inte till göteborg för att träffa malin och då va moa också med, vi shoppade lite på h&m och tog en fika på fröken olsson, mysigt! men tiden gick för fort. sen åkte vi hem och chillade, köpte chips & dricka och kollade ronny & ragge, haha vi var så trötta och då skrattar man ju för allting så låg och garva resten av kvällen. sen idag så åt vi frukost i en timme haha där gick tiden fort =D sen kollade vi klart ronny & ragge sen hann vi se halva twilight, båda hade träning på kvällen så va inte alls sugna på att gå utanför rummet så där låg vi tills jag var tvungen att gå till bussen, riktigt bra dag! så tog jag buss, pendel,buss hem och va tvungen att direkt kasta på mig träningskläder och sen sätta sig i bilen till innebandyn, fast vi spelade lite basket idag också, kul. sen när vi kom hem blev det en god semla, är ju fettisdagen idag eller vad de nu heter, hehe. snart ska jag lägga mig, är hur trött som helst! hoppas ni haft en bra dag, gonatt ♥


älskar dig malin, syns på lördag igen, wiie ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0