SÖNDAG 140310

Hej på er! har inte bloggat så mycket i helgen som ni nog har sett.. för en timme sen åkte malin typ, har haft det underbart roligt och mysigt som vanligt! igår kolla vi melodifestivalen och fan va grymt att anna vann. haha, vi gjorde en liten tippning på va vi trodde det skulle bli och jag hade de 4 första rätt, stolt* så nu ska jag hitta på ett straff eftersom jag fick flest rätt men kommer inte på någonting, ska inte vara för elakt men ändå kul hhhhmmmmm.. får komma på någonting tills nästan gång hehe så tror inte att jag kommer glömma av det malin ;)

och när vi satt och åt så pratade vi om att vi hoppades att björn gustafsson skulle vara med igår en liten stund på melo och så är han det, är inte det sjukt ? haha, lite synska tycker jag allt vi är :D
och märkte ni att dom sa att eric saade kom tvåa i eftersnacket, halla! han komma trea och salem tvåa, eftersom vi tippade så va det extra viktigt att vi hade rätt resultat. så fick kolla på reprisen idag och då va det som vi trodde först, salem blev tvåa! HA!

nu ska jag plugga lite och sen lägga mig ett ett bad, är hur äcklig som helst just nu.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0