Lagkamrater hahahahaha

hahahahaha asså lagkamrater jag dör hahahaha! det ordet säger fööör mycket haha.
kom hem för en timme sedan från ullared och fick inte med mig så mycke hem faktiskt :( hade iaf roligt och det är ju huvudsaken hehe ;) roligt att träffa malin för det va för långesen vi gjorde de, skulle träffats förra veckan men då va jag sjuk.. på ullared så fika vi på de nya fiket kaffe&co och det va rätt mysigt där uppe, haha fick parkera kundvagnarna också, helt sjukt va stort det har blivit där va :O
ska gå ner och duscha nu sen kolla paradise, missa igår så får se om jag fortfarande hänger med haha!
imorgon är det ju skola först (yeeey) sen är det även made by kungsbacka så det kommer va fullt med folk i skolan imrogon och våran klass ska hålla i en sak klockan tre hehe. efter skolan ska jag träffa daniel, saknar han så sjukt mycke va :( 
nu måste jag skynda mig hörs imorgon ♥



haha fanns ju en gardin som hette gabriella med änglar på så va tvungnen att ta kort hehe (a)




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0