god natt

wooowh va trött jag är nu. har varit i underbara göteborg hela dagen. hade en lektion imorse så klockan tolv va jag redan inne och åkte lite överallt, helt ensam. fy fan va ensam jag kände mig va, nästa osynlig och nere fastän jag gick med pengar i plonkan och massa fina saker att köpa? hittade iallafall mina efterlängtade studentskor :D har försökt klämma ner mina fötter i ett par 35 för länge och idag fanns dom otroligt nog i 36, glad eeeeh ja! när jag hade köpt sköningarna så blev det subway, helt själv där med.. satte mig på en bänk utanför frölunda torg (som förresten har blivit hur stort och fint som helst. gick vilse ett antal gånger bara..hehe) åkte sedan tillbaka till stan och väntade på att min pojkvän skulle sluta då tiden gick ännu långsammare... men till slut blev klockan äntligen fyra och vi åkte hem till han :) chilla där ett tag sen fick ja se den nya lägenheten de ska flytta till, åååh vill med flytta! jättefin lägenhet och jag blev lite för mycket avis på den måste jag säga (a) sedan gick vi till torget och Daniel bjöd på glass gullig som han är (a) va dock tvungen att åka hem tidigt så vid halv åtta gick jag till bussen. mötte upp min bror på tåget sen blev det dh :D ska lägga mig nu och inte försova mig imorgon! vaknade tjugo i åtta imorse och min buss går åtta, bra start där! god natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0