ONSDAG 170811

God morgon! det ÖSregnar ute nu verkligen, mysigt att jag är inne och inte behöver gå ut på några timmar iaf hehe ;) asså inatt har jag drömt världens blandning, lite här och där va jag och blev bl.a. jagad på kungsmässan-parkeringen med snöbollar av daniels kompisar för de va sura för att han flyttat till gbg :O haha och igår natt drömde jag att det va 1 december och 4an på tv hade oxå julkalender så de va värsta kriget om vilken som va bäst, man fick fylla i blanketter varje dag om vad man tyvkte osv. haha undra var man får allt ifrån! nu ska jag lata mig med lite paradise avsnitt sen ner till stan för att träffa nicolina :D puss

haha roligaste nyheten nånsin :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0