Filmkväll i onsala!

kom precis hem från nicolina och vi har haft en myspysfilmkväll :D började med en asbra film och de va romantisk komedi tror jag :D sen blev det skräckis och den va sjuk fast bra, i slutet föll alla bitar på plats hehe ;) har haft en lång men riktigt bra dag så nu ska jag lägga mig och imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv hade jag tänkt, lär bli väckt på något sätt nu när jag äntligen ska vara ledig! är ledig från jobbet tills nästa torsdag wohoo förutom kurs på 2 timmar på måndag men de är ju inget ;) usch de låter som att de står någon och typ snyter sig utanför mitt fönster, det är säkert hon från filmen som ska ta med mig till den äckliga färjan...
god natt


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0