Blogg.se appen kan ju klappa sig i röven och börja funka!!!!!

Hemma efter en sväng i stan med mitt hjärta, vi åkte in utan att veta vilka biosar som gick och hitta en som lät bra och fick platser längst upp i mitten 20 min innan filmen börja, den ni ;) såg whats your number och den va fett bra! Hade dock en tjej breve mig som skratta som en get, gud de lät förfärligt och alla vände sig om för att kolla va fan de va som lät :O  Innan idag så rensa jag mitt rum igen, de är ju sååå härligt att slänga massa onödiga saker, idag fick jag ihop en stor ullaredpåse med kläder, väskor och smycken ;) vädrade alla mina kläder plus daniels också så allt är fräsch och rent som hänger i garderoberna nu. Ska snart sova för inatt sov vi inte alls mycke och gick upp tidigt så imorgon blir de en lång och go sovmorgon hoppas jag ;) god natt   

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0