SÖNDAG 110911

God morgon! Sitter på bussen mot stan nu med min älskling för vi ska träna en sväng :) är inte alls taggad men blir skönt efter iaf ;) hyrde filmer igår och såg först fast 5 och den va så jävla bra, den bästa av de 5 filmer som finns och de kommer säkert en sexa för de slutet måste ha ett till slut hehe :D sen hyrde vi en till som hette the housemaid och de va seriöst den konstigare film jag nånsin sett, mannen i familjen va otrogen med barnvakten och sen blev hon gravid och blabla sen hängde hon sig mitt framför dom och sen elda upp sig själv? Undra va fan den handla om egentligen, va ju dock tjuven att se klart hela dum som jag är för trodde man skulle fatta någon gång va allt gick ut på men de gick inte. Haha och Daniel somna så han måste se om den ikväll ifall han fattar, kanske bara är jag som är trög hhehe

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0