FREDAG 120525

Tjenare! Väntar på bussen in mot stan nu, kom hem för en timme sen från stan haha imorse åkte vi hemifrån kvart i sju för att shoppa jag och mamma... Shopoholics? Inte i närheten ;) affärerna öppnade 7 imorse (inte alla men många bra :D) så för att hinna kolla allt vi ville innan mamma skulle börja jobbet så va de asbra att de öppna tiiidigt idag :D och nu ska jag in till stan för att möta Daniel och glömde kolla på sommarskor som jag måste ha så de ska jag försöka hitta nu på runda 2 :D
Har förresten spanat in ett stort stort kakfat på chilli och idag va de slut inne i Gbg så nu har jag lite småpanik för ett sånt fat ska jag bara ha om jag så ska köpa ett begagnat!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/739781/images/2012/pic_204008715.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0