2013

Sista blogginlägget för i år, har varit ett grymt bra år! 
Började året i underbara johanneberg.
Första mars flyttade vi till kållered. 
I mars började jag med pt med bästa nina.
I april va tjejgänget i Stockholm.
Jag och Daniel va även i Danmark i slutet av april.
Hade min första riktiga semester i juli/augusti.
Va i Danmark i somras med de jag gillar bäst ❤
Målade om lägenheten under semestern, blev så mycke bättre än innan!
Tog bort en leverfläck på magen så nu har någon sytt mig för första och sista gången hoppas jag.
Va på Mallorca i september med dem jag gillar mest.
Sökte hjälp angående min knöl på armen som fortfarande är kvar och gör ont, vet fortfarande inte vad det är..
Början av november va jag och Malin i LONDON, en dröm och ska dit igen, flera gånger!!!
Fick min första löneförhöjning hehe
Förlorat massa kilo av bara fett och fått massa muskler 💪💪💪💪
Har varit sjuk 11/12 månader detta året och 2 av månaderna va jag förkyld och även magsjuk.
Avslutar året i Halmstad 🎉🎊
Har varit ett jättebra år men jag hoppas att 2014 blir bättre ;) 
Håller tummarna att jag håller mig friskare nästa år så att jag inte är borta från jobbet och träning så mycke som jag har varit detta året.
Lägenheten i johanneberg
I Stockholm

På danmarksbåten

Min bror tog studenten 
Ett av de bästa köpet, så sköna och snygga!!
I Danmark
Va väldigt mycke på gymmet
Målade om vardagsrummet
Va på mallis
Heldag på liseberg med mina kusiner
London baby!!!! 


Jävla knöl vad är du förnågot????!?
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0