Västtrafik helvetet

Längtar tills vi har två bilar. Idag behövde Danne bilen till jobbet så jag ska åka tåg och buss/spårvagn till jobbet. Hade hittat ett bra tåg som matchade in med en buss så att jag slapp vänta i stan så länge. Tåget skulle gå 7.30 och 7.11 kollar jag igen bara för att dubbelkolla som jag alltid gör. Då står de att tåget är inställt pga. Fordonsfel................…….........
Och tåget som går innan går 7.15 så slängde på mig stövlarna och totalkuta mot tåget, som är sent 3 min ser jag när jag kommer fram.. Aaaaaaah vilken jävla morgon, totalhatar västtrafik och jag vet inte vems jävla fel de är men alltid har dom problem med något! 

Nu är nästa station centralen och va säger tåggubben då?!? Tyvärr har vi spårbrist så vi får vänta här en stund och blir några minuter sena, 
fuck..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0