FREDAG 5 december

TJODELO!

nu sitter jag och emma & väntar på att sista lektionen ska börja.
har precis åkt skridskor och träffat fillan som skulle till simhallen med sin roliga klass=)
nu lyssnar vi på pokerface som e den bästa låten EVER!
förut hade vi matte och fick tillbaka våra prov,jag fick 22/29=VG =D very good.
senare efter skolan ska jag och nicoline till liseberg:)
det bara inte regna,det förstör allt.
igår var jag och gymma med nico,sån jävla träningsvärk.
ska träna gyjm imorgon också sen dansträning och lördagskvällen blir hos malin och niclas(:
kolla även in malins blogg---> fmnoy.blogg.se
så sjukt gött med helg nu,skulle kunna somna nu!
ni får ha en toppendag,puss.


Kommentarer
Postat av: fredrika

jag visste att det skulle gå bra för dig =) <3

2008-12-05 @ 17:40:40
Postat av: fillaun ! <3

för de första, PALLA ATT DU E SÅ SNYGG !?

och sen HAHHAH jah, min klass ^^<3333333333333

massa frågade vem ja snakka med och many guys to ^^

hoppas ni har haft kulit, vi hörs puuuuuuuuuss <3

2008-12-05 @ 19:02:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0