kommer aldrig glömma!
vad ska jag göra för att inte tänka på det hela tiden?!
det går inte en dagutan att jag tänker på dig,hur kul det var då.
jag hade aldrig mått så bra innan jag träffade dig.
du gjorde så att jag kände mig behövd,att det fanns någon för mig & att någon ville ha mig.
men nejnej...
hade aldrig kännt så för någon innan att gick åt helvete.
när jag sa vad jag kände för dig så var det försent.
det tog ett bra tag innan jag ville vara mer än vän med dig & när jag gjorde det sket sig allt.
försöker att glömma och gå vidare men det är omöjligt,det går bara inte.
du tänker säkert aldrig på mig men jag kommer aldrig glömma dig,att du gjorde mej till nått bättre.
FAN,det var inte såhär det skulle bli!
eller VARA!
FAN :'(
varför göra och lyssna på dom andra?
i dethär ska man bara bry sig om  vad man själv tycker,eller?
klart man kan fråga men inte följa varje jävla ord!
antagligen var du inte mogen eller för osäker,om du inte hade vart det,hade de vart vi då?
den frågan ställer jag mig själv varje fucking dag.
jag vet ju att det aldrig kommer bli vi men varför slutar jag inte hoppas då?
jag går och väntar på ett mirakel,för dom finns ju ibland?
varför inte oss?
då hade allt blivit jävligt mycket bättre,allt!
jag önskar och hoppas att det blir du och jag en vacker dag,det gör jag verkligen,mer än du kan tro


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0