LÖRDAG 20 december

tjodelo.

för en timme sen sov jag så jävla gött men så kommer min käre bror in och väcker mig :@
aaah,hur trött som helst.
aja,kunde inte somna om så va lika bra att gå upp.




idag ska vi äntligen köpa julgran^^
sen ikväll kommer emelie & jerry o alla hit,ska bli skoj, har inte träffat dom sen i oktober typ!
så nu ska jag snart städa men palllla...
igår blev det chillkväll,skulle egentligen åkt till felicia men bussarna gå ju aldrig här!
och idag åkte nicoline till sälen och lämna mig här :'/
 har  världens träningsvärk från skridskorna igår,hahah=)
och min rygg är hur bra som helst efter den massagen(Y)
idag är felicia på cup nånstans,alla lämnar mig :'O höhö,men hon kommer ju hem ikväll,tur det!
ja får väll städa lite nu då -.- men bloggar senare igen,puss.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0