MÅNDAG 8 december

tjodelo.

jaha,snart har redan en hel termin gått!!
så sjukt fort,har knappt hunnit fatta att jag går på gymnasiet typ.
i fredas så var jag med nicoline och vi gick på liseberg=)och köpte såklart knäckäpple!
jag vann också två jätte gulliga nallar och nico vann mycket mer!
fem smånallar och center:)
sen i lördas så träna vi vid nio på friskis och senare blev den dansträning med fillan o resten från lägret i somras.
på kvällen drog vi till mölnlycke hos malin och niclas.
vi kolla stjärnor på is-finalen och britney spears,sen lite på speed 2.
har inte haft så roligt på länge,så jävla underbart att träffa dig malin!<3
sen igår så hade vi dansuppvisning,så jävla härligt att stå på scen och dansa igen!



nu ska jag plugga lite sen sova!
hade bra,puss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0