första advent imorn=)

japp,då är det första advent imorgon då,hoppas det kommer lite snö oxå så blir december perfekt:)
imorgon så ska jag till allingsås på julmarknad eller nåt sånt och åka skridskor och köpa knäckäpple:)
det blev inte lisse idag för det regna så mycket=/
jag ska också baka lussebullar antagligen.
i fredas hade vi redovisning som handlade om julen,våran grupp(jag,jennifer,kajsa & dominiqe)fick om mat och dryck så vi tog med julmust och kajsa bakade jättegoda pepparkakor med glasyr med initsialer på=)
kolla precis på johan palms fan på youtube,anna lisa eller nåt,seriöst överdrivet!hon svimma tydligen och dom fick bära ut henne därifrån efteråt:O
kolla när hon träffar han backstage på ---> http://www.youtube.com/watch?v=M6MX1BpNUZM

jag håller fortfarande på att fixa bloggen med en bild på vänstersidan eller höger men fattar ingenting:S

om någon kan så hjälp mig=)

emma fixa bilden längst upp men resten fattar jag ingenting på...

nu är det ju dags att köpa julklappar och sånt,ska in till göteobrg och shoppa med felicia på måndag =)
har köpt min nyårsklänning men skorna ska jag köpa på måndag,dom från bianco=)
kolla igenom datorns bilder,e inne på pappas data nu,ahahha hitta bilder sen sexan-sjuan,fyyy va hemskt!haha

aja,nu ska jag kolla tv lite sen sova=)
hade bra,pusspuss.





Kommentarer
Postat av: malin

du är finast Bella! i love you, ni kommer till oss på lördag va?:D saknar <33

2008-12-01 @ 21:47:19
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0